GYIK

1. Hogyan tudok megendelni egy terméket?
2. Kihez fordulhatok a különleges kérésemmel, igényemmel és a virágok egyedi elrendezésével?
3. Mit tegyek, ha nem szeretném megadni a hitelkártyám számát az interneten keresztül egy megrendelés kifizetéséhez?
4. Honnan tudom, hogy a megrendelésemet megkapták és ki lesz szállítva?
5. Hogyan zajlik a szállítás?
6. Hova szállítanak?
7. Ki tudják szállítani a virágajándékomat a megrendelés napján?
8. Mi történik, ha a címzett nem tartózkodik otthon a szállítás időpontjában?
9. Mennyi ideig frissek a rózsáik?
10. Hogyan biztosítják a termékeik minőségét?
11. Milyen fizetési módokat fogadnak el?
14. Mikor érhetőek el?
15. Szállítanak kórházakba és ravatalozókba?


1. Hogyan tudok megrendelni egy terméket?

  • Válassza ki a doboz típusát (alak, szín és méret), amit szeretne megrendelni, és a rózsák színét, amit a dobozba szeretne helyeztetni.
  • Adja hozzá a kiválasztott rózsakombinációt a kosarához.
  • Ha végzett, kattintson tovább a pénztárhoz.
  • Töltse ki a szállítási információkat (cím, leírás és/vagy megjegyzés), valamint a fizetési információkat és adja meg azt a napot és időpontot, amikor szeretné a dobozt megkapni.
  • Kérjük olvassa át a szállítási és fizetési információt, hogy megbizonyosodjon arról, hogy helyesen töltötte ki – MINDEN mezőt ki kell töltenie.
  • Küldje el a rendelését.
  • Miután elküldte a rendelését, mi feldolgozzuk azt és e-mailben értesítjük Önt a rendelése állásáról.

2. Kihez fordulhatok a különleges kérésemmel, igényemmel és a virágok egyedi elrendezésével?

Megteszünk minden tőlünk telhetőt, hogy kielégítsük megrendelőink különleges igényeit. Ennek érdekében vagy töltse ki a megjegyzés mezőt megrendelés közben vagy közvetlenül kapcsolatba léphet velünk a hello@theroyalroses.hu e-mail címen. Ha részünkről felmerül valamilyen kérdés az Ön különleges kérésével kapcsolatban, a lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel a megadott információ alapján.

3. Mit tegyek, ha nem szeretném megadni a hitelkártyám számát az interneten keresztül egy megrendelés kifizetéséhez?

Megrendelő rendszerünkbe a legkorszerűbb rejtjelező rendszer van beépítve, hogy illetéktelen személy ne legyen képes elolvasni az Ön személyes adatait. Bár arra bátorítjuk, hogy megrendelését online intézze el, fel is hívhat minket telefonon és telefonon vesszük fel a rendelését.

4. Honnan tudom, hogy a megrendelésemet megkapták és ki lesz szállítva?

Amint ellenőriztük a megrendelését, kapni fog egy e-mailt a megrendelése állásáról, ami tartalmazza az Ön egyedi megrendelés visszaigazoló számát. Kérjük erre a számra és/vagy a megrendelése azonosító számára hivatkozzon, amikor kapcsolatba lép ügyfélszolgálatunkkal a megrendelése ügyében. Ha a megrendelése visszaigazolása után nem kap több emailt megrendelésével kapcsolatban, akkor a virágai kiszállításra kerültek a visszaigazolásban megjelölt napon.

5. Hogyan zajlik a szállítás?

A The Royal Roses szállító partnerei szállítják ki a dobozokat az előzőleg megadott címre. Gondoskodunk róla, hogy a rózsákat megfelelő körülmények között és megfelelően kezelve szállítsák anélkül, hogy megsérülnének. Számunkra a minőség és ügyfeleink 100 százalékos elégedettsége a legfontosabb.

6. Hova szállítanak?

Jelenleg Pest megye minden településére szállítunk. Már dolgozunk rajta, hogy hamarosan az egész országban képesek legyünk szállítani az ügyfeleink részére.

7. Ki tudják szállítani a virágajándékomat a megrendelés napján?

Igen. A megrendelt virágokat Budapesten belül ki tudjuk szállítani még aznap extra költségért, ha megrendelését hétfőtől péntekig du. 3 óráig, szombaton du. 2 óráig, vasárnap de. 11 óráig megkapjuk. A szállítás időpontja még aznap este 8 óra körül lesz. Aznapi szállítás esetén 2000Ft-ot számítunk fel. Amennyiben vasárnap a szállítást nem tudjuk teljesíteni, kapcsolatba fogunk lépni Önnel telefonon és/vagy e-mailen keresztül, hogy megbeszéljünk egy másik szállítási időpontot.

8. Mi történik, ha a címzett nem tartózkodik otthon a szállítás időpontjában?

Hagyunk egy értesítést az ajtaján. Amelyben megjelölünk egy másik időpontot és/vagy helyszínt, ahol a virág átvehető. Kérjük megrendelése elküldése előtt tekintse át mégegyszer a megadott címet. Elégtelen címzés vagy telefonszám esetén a szállítás késedelmet szenvedhet. Virágokat nem tudunk postafiókba, APO címre, repülőtérre és bizonyos vidékekre szállítani.

9. Mennyi ideig frissek a rózsáik?

A The Royal Roses különleges bánásmódjának köszönhetően a szárakat egyenként helyezzük bele egy bizonyos anyagba a dobozban, amitől megfelelő körülmények között a rózsák 5-8 napig frissek maradnak bármiféle további gondoskodás nélkül.

10. Hogyan biztosítják a termékeik minőségét?

Termékeink minőségének legfontosabb biztosítéka, hogy rózsáinkat közvetlenül a metszés után lehűtjük és hűtve szállítjuk. Szintén fontos, hogy rózsáinkat egyenként válogatjuk és készítjük elő, hogy képesek legyünk megfelelni a legmagasabb minőségi elvárásoknak.

11. Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Kártyás, előre fizetésen kívül, kizárólag utánvétes fizetésre van lehetőség, ahol az átvételkor készpénzben kell fizetni.

12. Mikor érhetőek el?

Leadhatja rendelését online vagy telefonon a nap 24 órájában, a hét 7 napján, az év 365 napján. Vevőszolgálatunk hétfőtől péntekig reggel 7 órától este 10 óráig, szombaton és vasárnap délelőtt 9 órától este 10 óráig érhető el.

13. Szállítanak kórházakba és ravatalozókba?

Igen. Kórházba szállítás esetén kérjük adja meg a címzett szobaszámát és győződjön meg róla, hogy a címzett fogadóképes a szállítás időpontjában. Előfordulhat, hogy intenzív ápolásban részesülő betegek nem kaphatnak virágot – kérjük rendelése előtt telefonáljon a kórházba, és érdeklődje meg a vonatkozó szabályokat. Amikor temetésre rendel virágot, kérjük adja meg az elhunyt és a ravatalozó nevét, hogy elkerüljük a félreértést szállítás közben.

X